Інформаційне суспільство продукує нові форми та методи роботи для профспілкових журналістів, працівників відповідальних за інформаційно-аналітичну складову діяльності профспілки. Сьогодні особливою популярністю користуються прес-клуби, медіа-клуби, медіа-кафе. Адже у ході подібних зустрічей журналісти у форматі «без краваток» і «офіціозу» мають можливість обмінятися думками, повчитися, познайомитися з точкою зору колег, перейняти досвід.

Саме тому, в Міжнародному фонді ім. Фрідріха Еберта для чергового навчального заходу обрали новий, незвичний для профспілкової аудиторії, формат – медіа-кафе. Семінар «Медіа, піар, соціальні мережі та івент менеджмент як складові діяльності профспілок України» відбувся з 3 до 5 липня в місті Суми – аграрному і культурному осередку країни.

Навчити працювати мобільно, використовувати інноваційні методи комунікацій та технології, проведення PR-кампаній і самопрезентацій, копірайтингу, івент менеджменту для популяризації профспілкової роботи та підвищення авторитету профспілок України – стало метою медійного заходу.

Понад 60 учасників від галузевих профспілок – працівники АПК, харчовики, хіміки, освітяни, атомники, будівельники відгукнулися на пропозицію організаторів та взяли участь у роботі медіа-кафе.

Від Профспілки працівників освіти і науки України навчалися новим формам комунікації, вивчали можливості роботи соціальних мереж та презентували інфопроекти Інна Журавель – керівник прес-служби ЦК Профспілки, Віталій Копиш – спеціаліст з інформаційної роботи Чернігівського обкому та Микола Моштак – голова профкому Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка.

Медіа-навчання було розділено не лише за днями, а й за сесіями – кожна з яких мала окреслену проблематику, набір інструментів роботи та практичний результат у вигляді порад та рекомендацій. Так, темою для спілкування першого дня організатори обрали сучасні комунікації, PR-презентації, самопрезентації та підтримку позитивного іміджу профспілкової організації з усіма практичними діями для закріплення поданого матеріалу – створення інфобордів, роботу в малих групах, презентацію та захист проектів.

Другий день засідання медіа-кафе звернув увагу учасників на переваги власного сайту профспілкової організації та соціальних мереж як інструменту соціалізації і комунікації у роботі профспілок. Зокрема, було вказано на сильні та слабкі сторони представництва профспілки в інтернет-просторі. Із практичних завдань – покрокова презентація організації та проведення Skype-конференцій та відео-спілкування. Також учасники обговорили можливості залучення та мотивацію членства через соціальні мережі vk.com, facebook тощо.

Родзинкою усього навчання та, власне, й кульмінацією став третій день медіа-кафе. Представники профспілок мали можливість вповні продемонструвати отримані знання та навички, імітуючи роботу прес-центру. Учасники проводили прес-конференції із заданої теми, співпрацювали зі ЗМІ, налагоджували зворотній зв’язок, підбивали підсумки усієї роботи.

Запропонована концепція медіа-освіти настільки сподобалася профспілковим фахівцям, що за підсумками трьох днів були вироблені практичні рекомендації для профспілок з питань співпраці в соцмережах, проведення РR-кампаній та підтримки корпоративної культури організації.

За матеріалами прес-служби Профспілки працівників освіти і науки України 

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>