Держпраці розробила пам’ятку про електронний документообіг в охороні праці
В умовах війни особливого значення для роботодавців набувають нові інструменти, що дають можливість, у тому числі, віддалено ухвалювати необхідні рішення з урахуванням тих викликів, які перед бізнесом ставить російська агресія та пов’язані з нею обмеження.
За ініціативи Держпраці у 2021 році розроблено наказ Мінекономіки «Про затвердження Порядку впровадження електронного документообігу в системі управління охороною праці», який набрав чинності у листопаді. Цю дату можна вважати початком цифровізації системи управління охороною праці.
Аналіз стану впровадження Порядку на підприємствах свідчить, що роботодавці недостатньо поінформовані про свої нові можливості.
З метою консультаційної підтримки роботодавців у важкий період воєнного стану, Держпраці розробила пам’ятку «Як створити електронний документообіг в системі управління охороною праці».
У пам’ятці зрозумілою мовою викладені основні аспекти щодо:
- переваг електронного документообігу;
- алгоритму дій роботодавця у разі прийняття рішення з його впровадження;
- обов’язків роботодавця.
За матеріалами – Державна служба України з питань праці
Яка інформація на сайті є найбільш корисною для вас?
Теґи
ОТГ Оплата Спорт виплати вчитель-сумісник відпустки відрядження вітання галузева та генеральна угоди діловодство зарплата захист прав колдоговір консультації профспілки медогляди медіа методкабінети міжнародна співпраця нова робота нормативна база оздоровлення оплата праці оформлення нового працівника охорона праці пенсія перевірки переговори планування послуги ЖКГ постанова Президії правова допомога протестні дії профспілкове навчання робота середня школа соціальне партнерство соціально-економічний захист спартакіада стипендія студентський профактив трудовий договір фінансова робота фінансування освіти єдина тарифна сітка інформація ФПУ